Obi-Wan Bali

Egy fejlődésben lévő szervezet gondolatai életről, filmekről, hülyeségekről... Egyszóval mindenről.

Új kommentek

  • KF(eri)C: Honnan torrentezted l...... izé melyik dvd boltban vetted meg? Mert én is szeretném végre letölt..... (2012.09.25. 18:00) Le Parrain
  • Obi-Ugor: a kung fu panda 2-t már májusban láttam, jól szórakoztam rajta, de nem gyakorolt rám nagyobb hatás... (2012.05.14. 18:41) Amerika kapitány - variációk egy világháborúra
  • Obi-Ugor: Láttam, persze hogy láttam, alapmű. :D Azért már durva, h egy filmnél már negatívum, ha Oscar-díja... (2012.05.12. 23:21) A király beszéde
  • KF(eri)C: na erről meg nem is hallottam, megnézem :D (2012.05.07. 22:22) Memento [nincs szóvicc]
  • KF(eri)C: Még csak most láttad? Nem baj megbocsátok mert hát végül is láttad. Igen ez egy rohadt jó film. De... (2012.04.25. 23:01) Eredet/Inception

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 5.évad (1) 7. szimfónia (1) ??? (2) ááá (2) alkonyat (1) alkotás (8) al pacino (1) amerika kapitány (1) arany jános (1) ars poetica (2) avengers (2) az ember gyermeke (1) a dal (1) a király beszéde (2) a sötét lovag (1) a tanú (1) balaton (3) barca (1) batman (3) baz megye (1) beethoven (1) bemutatkozás (1) bicikli (3) blog (2) blogger (1) brazil (1) bringaexpo (1) búcsú (1) budapest (16) büszkélkedem (4) byealex (1) campona (1) clint mansell (1) colin firth (1) csillagászat (1) csodák palotája (2) csókolom (1) disztópia (1) doctor who (3) doodle 4 google (1) drog (1) EB (2) egyediség (7) elmélkedés (22) élménybeszámoló (1) első (4) el clásico (1) emily barker (1) érdekes (5) erdély (1) erzsébet híd (2) eurovision (2) évforduló (1) exogenesis (1) facebook (2) fantasia 2000 (1) fárasztó (1) felhőatlasz (1) film (29) foci (5) fonyód (5) francia (1) get engaged (1) google (3) grimm (1) gusto burger (1) gyalog galopp (1) gyerek (1) haiku (1) halál (1) halotti beszéd (1) heves megye (1) híd (2) hollywood hírügynökség (1) idézet (2) illyés (1) inception (1) internet (7) iskola (12) iwiw (1) james bond (1) jean dujardin (1) jég (1) john carter (2) k-pax (1) kacsa (1) karácsony (1) kedvesem (1) kép (3) képmutatás (2) keresztapa (2) keresztény (1) kevin spacey (1) kiállítás (2) kirándulás (5) kisfilm (1) kocka (1) kokárda (1) költözz ki (7) könyv (1) kosztolányi (2) közérdekű (12) kritika (33) latinovits (1) legyek ura (1) magyarország (2) mamika (1) március 15 (2) meccs (1) meddő órán (1) memento (1) men in black (2) mese (1) mnb (1) Monty Python (1) moszkva tér (1) műhold (1) müpa (1) murray gold (1) muse (1) múzeumok éjszakája (1) naplemente (1) nino rota (1) nolan (5) novella (1) nyár (4) nyelv (1) nyomorultak (1) Obi-Wan Bali (1) olimpia (1) opera (1) orbán viktor (2) oszk (1) ötperces (1) perzsia hercege (1) piarista (1) politika (5) poszter (2) pozsony (1) puskás-stadion (1) rádió (1) real (1) rejtő jenő (1) reklám (1) rekviem egy álomért (1) rhapsody in blue (1) sablon (1) scifi (6) segítség (1) sherlock (1) sokperces (1) sorozat (5) soundtracks (4) spanyol (1) sport (1) star wars (4) szabadság (2) szappanopera (1) szavazás (1) székelykapu (1) személyes (11) szilveszter (3) szlovákia (1) szóvicc (1) szünet (7) szvatopluk (1) tandori (1) tapasztalat (6) tavasz (2) terry gilliam (1) tévé (1) tévémaci (1) the artist (2) the hunger games (1) the social network (1) tolkien (1) történelem (1) történet (6) toy story (1) tőzsdecápák (1) tőzsde szakkör (2) trailer (1) trianon (2) twitter (1) uars (1) újítás (2) upgrade (3) uszoda (1) válság (1) vébé (1) veni sancte (1) vers (6) vicc (2) victor hugo (1) visegrádi négyes (1) viszlát (1) vita (2) wallander (1) wrath of the titans (1) zene (17) Címkefelhő

2011.05.30. 16:12 Obi-Ugor

Google 4 Doodle

Régebben már említettem, hogy eléggé megragadtak a Google logó átalakításának ötletei (egyet ki is posztoltam ide). Nos, ez nem volt véletlen, mivel még valamikor márciusban "Doodle 4 Google" címen a Google pályázatot hirdetett általános- és középiskolásoknak, hogy ki tudja minél kreatívabban "átrajzolni" a logóját. A verseny fődíja természetesen az, hogy a nyertes pályamű az eredeti logó helyett lesz kirakva a főoldalra június 15-én, de egyéb nyereményeket is lehet szerezni..

Nosza, hát ceruzát fogtam én is, de nem elsősorban a díjak miatt (elég valószínűtlen, hogy a magyarok között benne legyek a legjobb 60 rajzoló között), hanem mert megihletett az ötlet. A logót amolyan ősmagyarosan alakítottam át, a betűk maradtak, de rovásírás-szerű vésetekkel díszítettem ki őket, és a háttér is barna lett. Sajnos képet nem tudok mutatni, mert a Google nem adja vissza a képeket, és elfelejtettem postára adás előtt beszkennelni...

Persze az eredmény a várható lett, a zsűri nem rakott be azon művek közé, amikre mától lehet szavazni. A képeket végigböngészgetve sok érdekes, szellemes alkotásra bukkantam. Az alkotások a gyerekek kora szerint 4 korcsoportba lett osztva. Én a 4. korcsoportba kerültem volna, ami jelzi, hogy a verseny inkább a kisiskolásoknak készült (eddig az összes országban egy kisgyerek pályázata nyert). Nekem az abszolút kedvenc egy Victor Vasarely ihlette mű volt, és az volt benne a legdurvább, hogy egy 3. korcsoportos lány csinálta (kb. 11-13 év):

Művészeti érték, kidolgozás szempontjából szerintem ennek a rajznak kéne vinnie a pálmát. Az egyetlen gond vele az, hogy nem annyira Magyarországra jellemző a témája. Valljuk be, Vasarely-nél van "magyarabb" dolog is, még ha rá is nagyon büszkék lehetünk.

A 4. korcsoportos művek szerintem alapból kiesnek a sorból, mert túl idősek az ottani rajzok alkotói. Szerintem a 3. csapatból fog kikerülni a győztes, mert ott is jó alkotások születtek, és még pont jó korban vannak. Azért találtam egy aranyos képet a 2.-ból is:

Nos hát, szerintem megéri körbenézni a galériában, és szavazni is valamelyik műre. A kedvenc rajzaimat most nem akarom propagandálni, elvégre nem vagyok személyesen érdekelt benne, és amúgy is, mindenki döntse el maga. Sok sikert!

1 komment

Címkék: google internet alkotás iskola doodle 4 google


A bejegyzés trackback címe:

https://obiwanbali.blog.hu/api/trackback/id/tr382943634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresif 2011.06.01. 00:23:36

Kérlek SZAVAZZ a Kisfiamra!
Finisben Doodle 4 Google rajzpályázat!
A beérkezett 20.000 pályamű közül a 15 kegjobb közé válaszotta a zsűri, kisfiam Keresi Dániel rajzát! Az alábbi linkre kattintva kérlek szavazz rá, hogy megnyerhesse a fődíjat, ami 1.000.000.-Ft, melyet az iskolája kap a legtöbb szavazat esetén! Köszönjük!
Klikk ide: google.hu/intl/hu/doodle4google/2011/vote.html#d=d1-12
süti beállítások módosítása