Obi-Wan Bali

Egy fejlődésben lévő szervezet gondolatai életről, filmekről, hülyeségekről... Egyszóval mindenről.

Új kommentek

  • KF(eri)C: Honnan torrentezted l...... izé melyik dvd boltban vetted meg? Mert én is szeretném végre letölt..... (2012.09.25. 18:00) Le Parrain
  • Obi-Ugor: a kung fu panda 2-t már májusban láttam, jól szórakoztam rajta, de nem gyakorolt rám nagyobb hatás... (2012.05.14. 18:41) Amerika kapitány - variációk egy világháborúra
  • Obi-Ugor: Láttam, persze hogy láttam, alapmű. :D Azért már durva, h egy filmnél már negatívum, ha Oscar-díja... (2012.05.12. 23:21) A király beszéde
  • KF(eri)C: na erről meg nem is hallottam, megnézem :D (2012.05.07. 22:22) Memento [nincs szóvicc]
  • KF(eri)C: Még csak most láttad? Nem baj megbocsátok mert hát végül is láttad. Igen ez egy rohadt jó film. De... (2012.04.25. 23:01) Eredet/Inception

Címkék

2011 (1) 2012 (1) 5.évad (1) 7. szimfónia (1) ??? (2) ááá (2) alkonyat (1) alkotás (8) al pacino (1) amerika kapitány (1) arany jános (1) ars poetica (2) avengers (2) az ember gyermeke (1) a dal (1) a király beszéde (2) a sötét lovag (1) a tanú (1) balaton (3) barca (1) batman (3) baz megye (1) beethoven (1) bemutatkozás (1) bicikli (3) blog (2) blogger (1) brazil (1) bringaexpo (1) búcsú (1) budapest (16) büszkélkedem (4) byealex (1) campona (1) clint mansell (1) colin firth (1) csillagászat (1) csodák palotája (2) csókolom (1) disztópia (1) doctor who (3) doodle 4 google (1) drog (1) EB (2) egyediség (7) elmélkedés (22) élménybeszámoló (1) első (4) el clásico (1) emily barker (1) érdekes (5) erdély (1) erzsébet híd (2) eurovision (2) évforduló (1) exogenesis (1) facebook (2) fantasia 2000 (1) fárasztó (1) felhőatlasz (1) film (29) foci (5) fonyód (5) francia (1) get engaged (1) google (3) grimm (1) gusto burger (1) gyalog galopp (1) gyerek (1) haiku (1) halál (1) halotti beszéd (1) heves megye (1) híd (2) hollywood hírügynökség (1) idézet (2) illyés (1) inception (1) internet (7) iskola (12) iwiw (1) james bond (1) jean dujardin (1) jég (1) john carter (2) k-pax (1) kacsa (1) karácsony (1) kedvesem (1) kép (3) képmutatás (2) keresztapa (2) keresztény (1) kevin spacey (1) kiállítás (2) kirándulás (5) kisfilm (1) kocka (1) kokárda (1) költözz ki (7) könyv (1) kosztolányi (2) közérdekű (12) kritika (33) latinovits (1) legyek ura (1) magyarország (2) mamika (1) március 15 (2) meccs (1) meddő órán (1) memento (1) men in black (2) mese (1) mnb (1) Monty Python (1) moszkva tér (1) műhold (1) müpa (1) murray gold (1) muse (1) múzeumok éjszakája (1) naplemente (1) nino rota (1) nolan (5) novella (1) nyár (4) nyelv (1) nyomorultak (1) Obi-Wan Bali (1) olimpia (1) opera (1) orbán viktor (2) oszk (1) ötperces (1) perzsia hercege (1) piarista (1) politika (5) poszter (2) pozsony (1) puskás-stadion (1) rádió (1) real (1) rejtő jenő (1) reklám (1) rekviem egy álomért (1) rhapsody in blue (1) sablon (1) scifi (6) segítség (1) sherlock (1) sokperces (1) sorozat (5) soundtracks (4) spanyol (1) sport (1) star wars (4) szabadság (2) szappanopera (1) szavazás (1) székelykapu (1) személyes (11) szilveszter (3) szlovákia (1) szóvicc (1) szünet (7) szvatopluk (1) tandori (1) tapasztalat (6) tavasz (2) terry gilliam (1) tévé (1) tévémaci (1) the artist (2) the hunger games (1) the social network (1) tolkien (1) történelem (1) történet (6) toy story (1) tőzsdecápák (1) tőzsde szakkör (2) trailer (1) trianon (2) twitter (1) uars (1) újítás (2) upgrade (3) uszoda (1) válság (1) vébé (1) veni sancte (1) vers (6) vicc (2) victor hugo (1) visegrádi négyes (1) viszlát (1) vita (2) wallander (1) wrath of the titans (1) zene (17) Címkefelhő

2011.12.30. 23:04 Obi-Ugor

Évértékelő értekezés - Part 2

Májusban hagytam abba, most a következő hónappal folytatom.

Júniusban eljött a hőn áhított szünet. Ennek örömére én jószerivel leálltam a blogolással, de a pihenés az pihenés. Voltam Múzeumok Éjszakáján, ahol rájöttem, hogy hajnali 1-kor mégsem olyan jó buli kiállítást nézni. Ettől függetlenül jól szórakoztam, idén (egyelőre csak jövőre) is el szeretnék menni.

Nyáron több helyen is megfordultam, a bázisom a jól ismert Fonyód volt, innen indultam el különböző táborokba, vagy éppen hazalátogattam a nyersanyagraktárba (Budapest). Voltam biciklitúrán, amiről még mindig nem írtam meg az élménybeszámolót; vitorlástáborban, ahol szokás szerint rossz volt az idő; és persze vízitúrán, ami a sörsátorokról lesz majd emlékezetes.

Szeptemberben megint elkezdődött az iskola. Nem kis meglepetésünkre a tanévnyitón Orbán Viktor mondott beszédet, nekem ez nem igazán tetszett, másoknak azonban igen. A baráti köröm kezdett már megszilárdulni, és leálltam mások utálásáról. Azt hiszem, ezzel jól jártam. Senkit se haragítsd magadra, mert előbb-utóbb megbosszulja magát.

Októberben már végleg beköszöntött az ősz, hozzánk pedig a Patrónás testvérosztály. Jó érzés volt végre korombeli lányokkal beszélgetni, kötöttségek nélkül, és szigorúan baráti alapon. :) A hónap ezenkívül a filmnézésekről szólt. Az ofőnk kb. kétheti rendszerességgel filmnéző délutánokat tartott nekünk. Az alkotások az igényesebbik műfajba tartoztak (Rekviem egy álomért, Amerikai szépség, stb.), és én egyik-másikról előszeretettel írtam kritikát is.

Novemberben egy vélt megújulást jelentettem be a blogomban, de most sem sikerült túl jól. De ez igazából nem is baj, hisz...

...decemberben megírtam életem első novelláját (2 poszttal lejjebb). Ezzel most sikerült egy újabb szintre lépnem, és ez az alkotás lett a személyes kedvencem. Egyelőre...

Versírásban is javultam, karácsonyra 1-1 verssel kedveskedtem családtagjaimnak (a visszajelzések alapján nem is lettek olyan rosszak). Bővítettem olvasottságomat Tolkien világában, A szilmarilok és a Gyűrű keresése szerintem alapmű a jobban elmélyedni vágyók számára (persze csak bizonyos kor fölött, mint ahogy azt Peti előre meg is mondta).

Összességében eredményes évet zártam szerintem, persze nem teljesítményt nézve. Kicsit sokoldalúbb lettem, ahogy én látom. Még sok dologban javulnom kell (erre vannak a fogadalmak), de azt hiszem, jó úton járok, hogy egy igazán jó ember legyek.

BUÉK!

3 komment

Címkék: kritika szilveszter büszkélkedem


A bejegyzés trackback címe:

https://obiwanbali.blog.hu/api/trackback/id/tr263508050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SportKóros 2011.12.31. 08:45:05

Egyetértek nagyon jó kis verseket írtál! És csak így tovább! Még mindig a fejemben van a: "szigorúan baráti alapon" rész xD

KF(eri)C 2012.01.15. 13:09:23

Jó kis értékelő. Am. nekem is van blogom: mind1.blog.hu/ (igen ez 1 reklám muhaha)

Obi-Ugor 2012.01.16. 20:24:11

hopsz, bocs, h nem reagáltam egyik kommentre sem, kiment a fejemből
szóval: köszönöm a dicséreteket (kicsit álszerényeskedem :D)
Feri: ilyen reklám bármikor jöhet, egy új ismerős-blog reklámozása nekem öröm :)
süti beállítások módosítása